poniedziałek, 14 stycznia 2013

Chcę żyć inaczej

Nie chcę tak żyć.

Nie chcę budzić się codziennie po to, by wieczorem zasnąć z poczuciem, że ten dzień niczym nie różnił się od innych, szarych dni. 

Nie chcę jeść przetworzonej żywności. Nie chcę pić skażonej wody. Nie chcę oddychać zanieczyszczonym powietrzem. Nie chcę żyć na zaśmieconej planecie. Nie chcę żyć w tym pędzącym bez namysłu świecie.

Chcę pójść w świat, wędrować, chcę biegać po lasach i dzikich łąkach, chcę pływać w pięknych, dzikich jeziorach, chcę żyć w zgodzie z naturą, wieczorami chcę palić ogniska, nasłuchiwać odgłosów przyrody, spać pod gołym niebem i wpatrywać się w gwiazdy i nieskończoność wszechświata...

Chcę żyć! ŻYĆ! Moja dusza domaga się WOLNOŚCI! Nie chcę spędzić swojego życia w taki sposób. Gdy patrzę na życie niektórych ludzi, wydaje mi się ono kompletnie absurdalne! Czy życie musi polegać jedynie na wykonywanie bezsensownego zawodu, by mieć pieniądze na utrzymanie, czy nasze życie rzeczywiście musi polegać na robieniu rzeczy, które nie dają nam spełnienia? Czy życie naprawdę wymaga wyrzeczenia się wolności?!

Nie. Wcale nie musimy tak żyć. Jesteśmy wolni. Chociaż niektórzy już zapomnieli co to znaczy, ja wiem... Ja pamiętam, czym jest wolność. Wolność ma smak dzikości, to pierwotny stan naszego ducha. Niewielu ludzi jest w stanie go doświadczyć. Wolność jest nieokiełznana, niczym Cztery Żywioły. Lecz kiedy stworzyliśmy Cywilizację, wyrzekliśmy się wolności. Wolność zaczęła zanikać... Coraz mniej ludzi ją pamięta. Niektórzy już nawet nie wierzą w jej istnienie. To naprawdę smutne, że nasze życie określa zwykle jakiś schemat. Że nie żyjemy tak, jak chcemy, nie żyjemy w zgodzie ze sobą, tylko drepczemy wciąż ścieżkami wytyczonymi przez ludzi przed nami, dostosowujemy się do utartych schematów. Może bycie innym, to znaczy sobą, jest znacznie trudniejsze...

Ja nie chcę tak żyć. To mój wybór. Teraz wybierzcie Wy - czy zgadzacie się na życie w tym absurdalnym świecie i podporządkowanie się jego regułom? 

Czy może wolicie iść własną drogą? I zamiast monotonnej egzystencji, poczuć smak życia?

Decyzja należy do Was.


















Luneya 

8 komentarzy:

  1. hej, nominuję Cię do Liebster Award, więcej info na http://swiat-innymi-oczami.blogspot.com/2013/02/liebster-award-sakhe.html
    pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam. Zauważyłam, że wasz blog, jest o Indygo [z resztą Sakhe was nominowała, więc jak mogę nie wiedzieć xD] no i chciałabym zauważyć, że perfidnie pominęliście Dzieci Kryształowe D: Wy!!
    No, poza tym piszecie dość chaotycznie, nie za bardzo umiecie wytłumaczyć wasze istnienie, cel, ani nawet dlaczego akurat Indygo nazywają się Indygo.
    Możecie zajrzeć do nas, może dowiecie się trochę więcej o was samych, albo możecie napisać na e-maile podane na naszym blogu.
    Pozdrawiam i życzę powodzenia, Sheva

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj SS ( w skrócie), wiemy kim jesteśmy, jesli nie jesteś indygo nie możesz nas zrozumieć. To proste ta strona nie jest dla Ciebie.Nie pomineliśny nikogo, zapraszamy do pisania, przedstawiania siebie, nowych pomysłów, kontaktów:)Nasze istnienie jest jak każde istnienie służy czemuś, ma swój cel, a my indygo mamy swój:) Wkrótce wszystko zrozumiesz potrzeba trochęczasu, to poczatek wszystkich zmian i naszej społeczności:) pozdrawimy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem Kryształowa, i jeśli ktoś może was zrozumieć, to jestem taką osobą. Może ta strona nie jest dla mnie, trochę mało tu piszecie, jednak pokładam nadzieję w tym, że niedługo się rozwiniecie. Napisałeś/aś że mam coś zrozumieć, jeśli chodzi o zrozumienie Indygo, to mój czas zrozumienia nastąpił kilka, a nawet kilkanaście lat temu, a mój umysł, już dawno zaakceptował wasze istnienie, zwłaszcza że z Indygo mam styczność na co dzień.
      Może i wiecie kim jesteście, ale czytając poprzednie posty, mam wrażenie, że kiepsko to tłumaczycie. Nie wytłumaczyliście nawet dlaczego nazywacie się akurat Indygo, nie wyjaśniliście pojęcie czakramu ani aury, jednak wierzę, że to dlatego że ten blog jest jeszcze początkujący.
      Jeśli chodzi o zmienianie społeczności, to Indygo są głównie po to aby niszczyć stare, nienadające się systemy. Jeśli chodzi o tworzenie nowych, to raczej zadanie Kryształowych i Tęczowych, więc nie pisz mi tu rzeczy, że niedługo wszystko pojmę, gdyż pojęłam dawno temu. Świat się jeszcze zmieni.
      Powodzenia w pisaniu tego bloga, wzbogacajcie go o nowe posty i informacje, bo trochę tu puściutko. Oraz pozdrowienia dla wszystkich autorów bloga. Żegnam.

      Usuń
  4. Witaj SS, nie możesz nas zrozumieć bo jesteś Kryształowa. I nie chodzi o jakiekolwiek zrozumienie.... Nikt nie musi nas akceptować, tak jak nie trzeba akceptować deszczu jest bo jest, i Indygo są bo są. Wszystko jest potrzebne i ma swoje miejsce by Tworzyć harmonie, piękna i otaczającego nas świata:) A skoro pojęłas już dawno temu kim jesteśmy i wiesz ze świat się zmieni, to czego szukasz na tym blogu???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czego szukam? Interesujących, ciekawych i zacnych ludzi, którym ty, najwyraźniej, nie jesteś.

      Żegnam panie Anonim, bo najwyraźniej brak odwagi ci się przyznać, kim jesteś.

      Usuń
  5. Widzę, że w czasie mojej chyba dwutygodniowej nieobecności na blogu, rozpoczęła się tutaj jakaś dziwna dyskusja, która chyba do niczego dobrego nie prowadzi. Ktoś znany jako "Anonimowy" stara się udowodnić Shevie, że nie potrafi ona nas zrozumieć. Prawdę mówiąc, zupełnie nie wiem, w jakim celu i dlaczego tak pisze. Trochę tego nie rozumiem, ale radzę skończyć tą bezsensowną rozmowę ("nie możesz nas zrozumieć", "to czego szukasz na tym blogu???")i zająć się czymś pożytecznym. A poza tym, jestem mile zaskoczona, widząc na blogu coraz więcej różnych nowych osób.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że tu trafiłem...Jestem inny w tym świecie i borykam się sam.Teraz będzie mi lżej.Pozdrawiam! Lucjan M.
      lucmar56@vp.pl Dziękuję

      Usuń